Ráno je na nádraží devět členů, Mona, Lála, Infin a já. Ostatní členové se tak nějak omluvili.
Věkový průměr si ani netroufám spočítat. Oddíl je tuze přestárlý. Cestou na Skalku, kdy jsem šel v podstatě jen s dospělými hochy, jsem to s nimi rozebíral. Další rok všichni musí do vedení oddílu, anebo z oddílu odejít a účastnit se akcí jen jako hosté.
Už po několikáté při placení jízdenky zažívám nepříjemné chvilky. Slevový program ČD je tak šikovný a kombinačně různorodý – prostě jednou storno jízdenek, rozsáhlá debata a pak nějaká prapodivná sestava jízdenek. Ve vlaku už průvodčí vyžadují průkazky, tak jen trnu, kdy ještě doplatím nějaký bonus.
Na perónu potkáváme Bubáka s jeho novým elektrokolem. Na nástupu vysvětluji všem, jak funguje rotační, kódový zámek a jakou má číselnou kombinaci. Ve vlaku se každý pokusí na čas zámek otevřít.
Jako každá pracovní výprava...
I přes nepřízeň počasí spousta odvedené práce a mezi pracemi skvělá zábava. Kamo slaví opožděně svou padesátku (narozen 16. února před půlstoletím).
Práce - posekána celá louka. Sekalo se i v dešti. V pátek seká Dan, v sobotu se u sekačky vystřídalo více lidí. Stala se i neuvěřitelná věc, sekal dokonce Kelvin. Vždycky přijede na pracovní brigádu s tím, že on nepřijel pracovat. Tentokráte mu to asi poprvé nedalo. Když mohou pracovat dobrovolně i inženýři z Prahy, proč by nemohl karvinský chachar.
Oprava latriny - veškerý materiál a zároveň dopravu zajistil Maroš. Nové plechy na střechy dodal Jirka Nádvorník. Na opravě se podílel Patka, Maroš, Miki, Bubák, Kassa a Toncek. Ostatní čistí les od větví a tvoří přírodní stěnu tak, aby latrína nebyla z cesty tolik vidět.
Ursus a Dan také nařežou nějaké dřevo.
...a pak už jen ta kytara, zpěv a volná zábava.
V těchto dnech stojí za to opět si připomenout...
MOnaTo tak vždycky bývá. (Překvapilo by mě, kdyby...
MOnaNěkteré návrhy byly dosti zvláštní!
Kassa105 let od schválení naší vlajky. Podívejte se jak...
MOna...
@ntek